Kuvaus
Kauppatieteiden tohtori Heli Arantolalla on laaja-alainen markkinoinnin, liiketoiminnan kehittämisen ja asiakassuhteiden hallinnan johtamiskokemus mm. telekommunikaatio-, pankki- ja teknologiateollisuuden toimialoilta. Hän on työrooleissaan johtanut brändejä, tuotteita ja innovaatioita – sekä vastannut strategiasta konsernitasolla. Arantola toimii hallitusammattilaisena mm. Bernerin, S-Pankin sekä ruotsalaisen pörssinoteeratun teknologiayhtiön Tobii Ab:n hallituksissa. Hän on kauppatieteiden tohtori Svenska Handelshögskolanista ja kirjoittanut kolme kirjaa mm. asiakasymmärryksestä sekä useita raportteja ajatushautomoille. Arantola on myös RSA Royal Society of Arts ajatushautomon Fellow Lontoossa sekä Vertical VC:n advisory boardin jäsen.
Heli Arantola has broad general management expertise from 10 years of branding, marketing and business development in the telco sector; 11 years of consumer relationship management and strategy consulting for several industries like machine building, banking, media, utilities and gaming; as well as 9 years of FMCG new business development, marketing and operative business management. Currently she is EVP, Categories & Concepts and head of strategy at HKScan.
Heli holds a doctoral degree in economic sciences and is a member of the board at S-Bank, a retail bank with 2,9 million customers, and Tobii (Nasdaq OMX Stockholm), a technology company focused on eye tracking solutions. She is the author of 3 business books and several reports for think tanks and governmental organisations, and a fellow of the RSA Royal Society of Arts.
PUHEENAIHE-OTSIKOITA
Markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittäminen
Asiakassuhteiden hallinta
Tulevaisuuden ruoka