fbpx

Niina Hietalahti

Niina Hietalahti on Anton & Anton ruokakaupan perustaja ja ruokastrategi, jota innostaa ruokabisneksen mahdollisuudet vaikuttaa jokapäiväisten kuluttajavalintojen kautta yksilön, yhteisön ja maapallon hyvinvointiin. Uusien teknologioiden ja fiksujen brändien yhteisvaikutuksella voidaan muuttaa maailmaa!

Niina Hietalahti on elänyt viimeiset reilut 10 vuotta mukana ruoka-alan suuressa murroksessa. V. 2008 hän perusti Anton & Anton ruokakaupan ja mietti, mitä sanoa lähiruoasta, kun marketit kilpailivat pinta-alalla ja tuotenimikkeiden lukumäärällä. Ennen taantumaa paikallisuus tai kuluttajan yksilölliset valinnat eivät juuri puhuttaneet suurta yleisöä, mutta taantuman seurauksena kuluttajia alkoivat kiinnostaa omaan ja ympäristön hyvinvointiin liittyvät teemat. Ruokabisnes alkoi kukoistaa monissa eri muodoissa.

Niinaa inspiroi kuluttajan arkea ja valintoja helpottavat palvelut ja miten tuomalla kuluttajaymmärrys valmistavan elintarviketeollisuuden ytimeen voidaan tehdä kannattavaa liiketoimintaa globaaleilla markkinoilla.
 
Ymmärrämmekö me tarpeeksi, miten uudet teknologiat ruoan valmistamissa, ostamisessa ja kuluttamisessa tulevat muuttamaan kauppaa ja koko toimialaa siitä, miten me sen tänään tunnemme?

“Niina and I collaborated in several client projects at Kuudes, and it was always so inspiring working with her and getting the chance to see her entrepreneurial spirit and passion for food up close. In addition to her great skills she was a huge asset to the workplace, making sure to involve everyone and always with a smile on her face she really brought joy to work. I would love to work with Niina in the future and she gets my warmest recommendations.” 

Johanna Westin

PUHEENVUOROJEN TEEMOJA

Syrjäyttääkö Foodtech perinteisen maatalouden?

Mitkä ovat suomalaisen ruoan vahvuudet globaaleilla markkinoilla?

Luo arvoa kuluttajaymmärryksellä

#ruokavienti
#foodtech
#kuluttajaymmärrys
#futurefood
#trendit
#disruptio

Lähetä viesti Niinalle