Hanno Nevanlinna

Futuricen kulttuurijohtaja Hanno Nevanlinna puhuu miten työn merkitys täytyy rakentaa uudella tavalla ja kuinka yhteiskunnallinen impakti otetaan osaksi palvelu/tuotekehitystä. 

Futuricen perustajajäsen, nykyinen kulttuurijohtaja Hanno Nevanlinna on ollut mukana rakentamassa Futuricen palvelumuotoiluliiketoimintaa ja sekä kehittämässä Futuricesta Euroopan parasta työpaikkaa. Hanno on tunnettu innostavan, ketterän ja asiakaslähtöisen yrityskulttuurin rakentamisen osaajana ja hänen uudet puheteemansa liittyvät siihen, kuinka yhteiskunnallinen vaikutus otetaan osaksi palvelu- tai tuotekehitystä, sekä kuinka työn merkitys täytyy rakentaa uudella tavalla. 

Miten työn merkitys täytyy rakentaa uudella tavalla ja miten yhteiskunnallinen impakti otetaan osaksi palvelu/tuotekehitystä

“Yritysten on ymmärrettävä tarvittava kulttuurimuutos, sillä maailma ei ole ikinä muuttunut yhtä nopeasti kuin nyt, ja maailma ei tule ikinä muuttumaan yhtä hitaasti kuin nyt.” Katso oheinen Ylen Ketterä Demo -sarjan jakso (02/2019), missä Hanno Nevanlinna puhuu aiheesta “Ketterä kulttuuri maailmaa pelastamaan” osana keskustelua digitaalisesta asiakaskokemuksesta. Hannon osuus alkaa kohdassa 32 minuuttia. 

Lean Culture in Business and Creative Work – miten yrityskulttuuria muokataan ketteräksi, asiakaslähtöiseksi ja kokeilevaksi 

Hannon hypoteesi on että yrityskulttuurin muuttamisen haastavin asia on muuttaa johtamista: usein ajatellaan, että muutama kirja ja seminaari riittävät johdolle. Hänen mukaansa tämä ei todellakaan riitä, vaan tarvitaan treeniä – aivan kuten aina kun halutaan pysyvää muutosta aikaiseksi.

PUHEENVUOROJEN TEEMOJA

Yrityskulttuuri

Digitaalinen asiakaskokemus

Miten työn merkitys täytyy rakentaa uudella tavalla

Miten yhteiskunnallinen impakti otetaan osaksi palvelu/tuotekehitystä

Miten yrityskulttuuria muokataan ketteräksi ja asiakaslähtöiseksi

#yrityskulttuuri

#lean

#ketterä

#palvelumuotoilu

Lähetä viesti Hannolle