Markku Vierula

Markku Vierulan intohimona on suomalaisten yrittäjien sekä pk-yritysten toiminnan uudistaminen ja kehittäminen – liiketoimintalähtöisesti markkinoiden näkökulmasta.

Markku Vierula on markkinoinnin, myynnin, viestinnän, ICT:n ja HR:n yhteispelin asiantuntija. Hän on kirjoittanut aiheesta kaksi teosta, jotka molemmat ovat mm. yliopistojen ja korkeakoulujen oppi- ja kurssikirjoja. Markulla on vahva yhdistelmä teoreettista osaamista ja käytännön monialaista kokemusta. Hän näkee, että kokonaisvaltainen palvelunäkökulma on yhä tärkeämpi menestystekijä. Siksi yritys on integroitava sisäisesti ja ulkoisesti yhdeksi kokonaisuudeksi. Hänellä on myös mittava kokemus yrittäjänä. Hän on voittanut suunnittelijana useita palkintoja kotimaassa ja maailmalla.

Integraatiossa organisaatio kietoo kaikki toimintonsa asiakkuuksien ympärille. Kyseessä on strateginen toimintatapa, joka kääntää yrityksen ajattelun ja toimintatavan tuote-, hinta- ja tuotantolähtöisestä asiakaslähtöiseksi.
Markku Vierula

Yleisön palautteita

  • “Mitään näin järkevää en ole kuullut pitkään aikaan”
  • “Erinomainen sekä sisällön että esitystavan osalta”
  • ”Tätä olisi voinut olla lisää, enemmän”

PUHEENAIHE-EHDOTUKSIA

– Brändin rakentajan kymmenen käskyä

– 8 työkalua liikeidean terävöittämiseksi

– Brändi integroi yrityksen sisäisesti ja ulkoisesti.

– Yrityksissä on jo olemassa osaamista parempaan: näin saat sen esille

– 10 kohtaa yrityksen osaamisen integroimiseksi yhdeksi kokonaisuudeksi

– Palvelullistaminen kytkee HR:n mukaan kehittämiseen

#strateginenmarkkinointi
#suuriintegraatiokirja
#siilotnurin
#brändinmäärittely
#liikeideanterävöittäminen
#luovuus
#innovaatiot

Lähetä viesti Markulle